2p

A Chrysler legújabb akciójában az új autót vásárlók kapnak egy mágneskártyát, aminek segítségével három éven keresztül 2,99 dollárért vehetnek egy gallon (mintegy 4 liter) benzint - írja a Brandweek.

Minden új Chrysler-vásárló kap egy kártyát ezentúl, melyet az interneten vagy egy ingyenesen hívható telefonszámon regisztrálhat, utána három évig olcsóbban tankolhat az akcióban résztvevő benzinkutakon, ahol csak a kártya PIN-kódját kell megadnia.

A promócióban nem minden modell vesz részt, de a Chryslerek többségéhez jár az alacsonyabb benzin három éven keresztül. Az akció széles médiatámogatást kap, szerdától tévécsatornákon hirdet az autógyár, csütörtöktől pedig a vezető amerikai napilapokban is megjelenik majd a hirdetés. Az interneten elsősorban az üzemanyagárakkal foglalkozó oldalakon akar reklámozni a cég.

A Chrysler reklámszakembere szerint az akcióval azt akarják közvetíteni a vásárlók felé, hogy a gyár próbál segíteni nekik a magas olajár leküzdésében. Éppen ezért a reklámok is üzenetközpontúak lesznek. Az ötletet a cégen belüli közvéleménykutatás és önkéntesek megkérdezése után valósították meg, a válaszadók többsége szerint a magas üzemanyagárakat kell kompenzálnia a cégnek.

Várhatóan rövidesen a többi jelentős amerikai autógyártó is előrukkol hasonló ötletekkel, mivel nem akarnak lemaradni a vetélytárs mögött.

Menedzsment Fórum 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!