Minden új Chrysler-vásárló kap egy kártyát ezentúl, melyet az interneten vagy egy ingyenesen hívható telefonszámon regisztrálhat, utána három évig olcsóbban tankolhat az akcióban résztvevő benzinkutakon, ahol csak a kártya PIN-kódját kell megadnia.
A promócióban nem minden modell vesz részt, de a Chryslerek többségéhez jár az alacsonyabb benzin három éven keresztül. Az akció széles médiatámogatást kap, szerdától tévécsatornákon hirdet az autógyár, csütörtöktől pedig a vezető amerikai napilapokban is megjelenik majd a hirdetés. Az interneten elsősorban az üzemanyagárakkal foglalkozó oldalakon akar reklámozni a cég.
A Chrysler reklámszakembere szerint az akcióval azt akarják közvetíteni a vásárlók felé, hogy a gyár próbál segíteni nekik a magas olajár leküzdésében. Éppen ezért a reklámok is üzenetközpontúak lesznek. Az ötletet a cégen belüli közvéleménykutatás és önkéntesek megkérdezése után valósították meg, a válaszadók többsége szerint a magas üzemanyagárakat kell kompenzálnia a cégnek.
Várhatóan rövidesen a többi jelentős amerikai autógyártó is előrukkol hasonló ötletekkel, mivel nem akarnak lemaradni a vetélytárs mögött.