Az év első két hónapjában összesen 569 millió forintot költöttek hirdetésekre az állami intézmények. A tárcák a televíziót részesítik a leginkább előnyben, de pénzt áldoztak rádiós, újságbeli és köztéri hirdetésekre is.
A Belügyminisztérium ebben az időszakban csaknem 20 millió forintot költött a folyóiratokban és a televízióban való hirdetésekre. Az Egészségügyi Minisztérium 1,5 millió forintot, a Földművelésügyi és Vidékfejlesztési Minisztérium 26 milliót, a Gazdasági Minisztérium (GM) 152 milliót, az Ifjúsági és Sportminisztérium (ISM) 114,5 milliót, a Miniszterelnöki Hivatal (MeH) 237 milliót költött el tévés, közterületi, és sajtós megjelenésre. A Nemzeti Színház 4,5 millió forinttal, az Oktatási Minisztérium 3,2 millióval, az Államadósság Központ 10 millióval vette ki a részét az állami költekezésből.
Aktív hirdetők lettek a minisztériumok
A Mediagnózis adatai szerint az eddig is legaktívabbnak számító minisztériumok márciusban - húsz nap alatt - többet szerepeltek a különböző médiumokban, mint korábban hónapok alatt.