1p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A Mediagnózis adatai szerint az eddig is legaktívabbnak számító minisztériumok márciusban - húsz nap alatt - többet szerepeltek a különböző médiumokban, mint korábban hónapok alatt.

Az év első két hónapjában összesen 569 millió forintot költöttek hirdetésekre az állami intézmények. A tárcák a televíziót részesítik a leginkább előnyben, de pénzt áldoztak rádiós, újságbeli és köztéri hirdetésekre is.

A Belügyminisztérium ebben az időszakban csaknem 20 millió forintot költött a folyóiratokban és a televízióban való hirdetésekre. Az Egészségügyi Minisztérium 1,5 millió forintot, a Földművelésügyi és Vidékfejlesztési Minisztérium 26 milliót, a Gazdasági Minisztérium (GM) 152 milliót, az Ifjúsági és Sportminisztérium (ISM) 114,5 milliót, a Miniszterelnöki Hivatal (MeH) 237 milliót költött el tévés, közterületi, és sajtós megjelenésre. A Nemzeti Színház 4,5 millió forinttal, az Oktatási Minisztérium 3,2 millióval, az Államadósság Központ 10 millióval vette ki a részét az állami költekezésből.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!