1p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Mediagnózis adatai szerint az eddig is legaktívabbnak számító minisztériumok márciusban - húsz nap alatt - többet szerepeltek a különböző médiumokban, mint korábban hónapok alatt.

Az év első két hónapjában összesen 569 millió forintot költöttek hirdetésekre az állami intézmények. A tárcák a televíziót részesítik a leginkább előnyben, de pénzt áldoztak rádiós, újságbeli és köztéri hirdetésekre is.

A Belügyminisztérium ebben az időszakban csaknem 20 millió forintot költött a folyóiratokban és a televízióban való hirdetésekre. Az Egészségügyi Minisztérium 1,5 millió forintot, a Földművelésügyi és Vidékfejlesztési Minisztérium 26 milliót, a Gazdasági Minisztérium (GM) 152 milliót, az Ifjúsági és Sportminisztérium (ISM) 114,5 milliót, a Miniszterelnöki Hivatal (MeH) 237 milliót költött el tévés, közterületi, és sajtós megjelenésre. A Nemzeti Színház 4,5 millió forinttal, az Oktatási Minisztérium 3,2 millióval, az Államadósság Központ 10 millióval vette ki a részét az állami költekezésből.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!