[ajanlo=474][igazitas=left/]A kampány részeként a MINI egyes karakterjegyeit magán hordozó, de azokra csak a megszállottak számára "emlékeztető" álhamisítványokat mutatnak be. Ilyen ál-MINI lehet a BMW tulajdonába tartozó kisautó marketingesei szerint egy ló vagy betonkeverő is. A szakemberek szerint ezek csak "hasonlítanak az eredetire", de nem valódiak - így mindenki értheti, mit jelent az igazi MINI életérzés.
"Muszáj volt akcióba lépnünk, amikor csalódott tulajdonosoktól hírt kaptunk a hamis autókról, amelyek szegényes teljesítményükkel és az eredetit meg sem közelítő kanyarstabilitásukkal felbosszantották a csalódott vásárlókat" -nyilatkozta Emma Lowndes, a MINI UK marketing menedzsere. A szpot a televízióban, valamint mozikban látható országszerte.
Menedzsment Fórum
Ál-MINI kampány indult Angliában
Az Egyesült Királyságban július végén érdekes MINI kampány indult, amely "a valódi MINI előnyeire hívja fel a figyelmet", értesült az mfor.hu.