2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Klenovszki János, az NRC Piackutató Kft. vezetője szerint idén alig fejlődött a hazai internetes piac.

Az internet penetráció és ezáltal a kínált szolgáltatások száma és színvonala nem növekedett megfelelő mértékben, továbbá a hazai cégek, az online hirdetésekre elköltött összege sem emelkedett számottevően, pedig az online hirdetési piac kezd beérni, véli a kutató. Ennek legfőbb jele, hogy az internetes tartalom-szolgáltatók és különböző interaktív szolgáltatásokat nyújtó honlapok egyre újabb és hatékonyabb online hirdetési formákat és módszereket kínálnak. Ehhez nyújt segítséget a hirdetők számára a már második éve sikeres és népszerű VLR (Visitor Lifestyles Research) online életstílus kutatássorozat. A 70 hazai vezető honlapot magában foglaló kutatásból pontosan kiderül többek között, a magyar internetezők demográfiai összetétele, életstílusa, vásárlási és média használati szokása, online reklámokkal kapcsolatos hozzáállása, amiből hiteles, a médiatervezést segítő adatok nyerhetők ki.

„A 2002-es év tapasztalata alapján szerintem nem nehéz belátni, hogy szükség volt egy úgymond kijózanodó időszakra, arra, hogy az internetes cégek is a tényleges piaci viszonyokat vegyék figyelembe saját stratégiai fejlesztéseik során” – mondta Klenovszki János. Tény, hogy ez nem kedvezett az online kutatásokkal foglalkozó cégeknek, véleményem és saját tapasztalatom alapján azonban mégis azt állítom, hogy akik maradtak az internetes technológiai piacon mindenképpen csak nyertek ezzel az évvel.

A reklámtervezéshez nélkülözhetetlen adatforrás a VLR

Az internetes kutató jelezte, 2003-ban újra elkészül Magyarország legnagyobb online életstílus kutatása a ”VLR 2003”, amely megbízható és hiteles adatokkal segíti a hazai hirdetők és médiatervezők munkáját. A húsz hazai médiaügynökség segítségével összeállított kérdőív nemcsak összehasonlíthatóvá teszi a kutatásban résztvevő honlapok látogatóinak demográfiai összetételét, de választ ad arra is, hogy milyen reklámozási technikák a leghatékonyabbak egy adott internetes célcsoport eléréshez, milyen egyéb médiát használnak a látogatók, valamint, a vizsgált honlapok hol helyezkednek látogatói összetételük alapján a hazai internetes média mátrixban.


LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!