1p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Reklámcéget alapított a Hungexpo Reklámügynökség Kft., a Szerencsejáték Rt. reklámcége, a Fortuna Reklámügynökségi Kiadó Kft. és a Magyar Fejlesztési Bank Rt. 100 millió forintos tőkével.

A Hungexpo Reklám Marketingkommunikációs Rt. (HRM) néven létrehozott társaságból 10 százalékot birtokol az MFB, míg a fennmaradó 90 százalékon egyenlő arányban osztozik a két másik tulajdonos. A közös társaságot azzal a céllal hozták létre a többségi illetve kizárólagos állami tulajdonban lévő társaságok, hogy nagyobb kedvezményeket tudjanak elérni a médiavásárlások során, amelyre külön-külön nem lenne esélyük.

A tulajdonosok összes listaáras reklámkiadása tavaly meghaladta a 2,8 milliárd forintot, ebből a Szerencsejáték Rt. 2,25 milliárd forintot tudhatott magáénak. A HRM első megrendelése az "MFB az ország bankja" szlogenű kampány volt, de folyamatosan dolgoznak a Hungexpo eseményeinek népszerűsítésén is.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!