A Hungexpo Reklám Marketingkommunikációs Rt. (HRM) néven létrehozott társaságból 10 százalékot birtokol az MFB, míg a fennmaradó 90 százalékon egyenlő arányban osztozik a két másik tulajdonos. A közös társaságot azzal a céllal hozták létre a többségi illetve kizárólagos állami tulajdonban lévő társaságok, hogy nagyobb kedvezményeket tudjanak elérni a médiavásárlások során, amelyre külön-külön nem lenne esélyük.
A tulajdonosok összes listaáras reklámkiadása tavaly meghaladta a 2,8 milliárd forintot, ebből a Szerencsejáték Rt. 2,25 milliárd forintot tudhatott magáénak. A HRM első megrendelése az "MFB az ország bankja" szlogenű kampány volt, de folyamatosan dolgoznak a Hungexpo eseményeinek népszerűsítésén is.
Állami cégek alapítottak reklámügynökséget
Reklámcéget alapított a Hungexpo Reklámügynökség Kft., a Szerencsejáték Rt. reklámcége, a Fortuna Reklámügynökségi Kiadó Kft. és a Magyar Fejlesztési Bank Rt. 100 millió forintos tőkével.