1p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Reklámcéget alapított a Hungexpo Reklámügynökség Kft., a Szerencsejáték Rt. reklámcége, a Fortuna Reklámügynökségi Kiadó Kft. és a Magyar Fejlesztési Bank Rt. 100 millió forintos tőkével.

A Hungexpo Reklám Marketingkommunikációs Rt. (HRM) néven létrehozott társaságból 10 százalékot birtokol az MFB, míg a fennmaradó 90 százalékon egyenlő arányban osztozik a két másik tulajdonos. A közös társaságot azzal a céllal hozták létre a többségi illetve kizárólagos állami tulajdonban lévő társaságok, hogy nagyobb kedvezményeket tudjanak elérni a médiavásárlások során, amelyre külön-külön nem lenne esélyük.

A tulajdonosok összes listaáras reklámkiadása tavaly meghaladta a 2,8 milliárd forintot, ebből a Szerencsejáték Rt. 2,25 milliárd forintot tudhatott magáénak. A HRM első megrendelése az "MFB az ország bankja" szlogenű kampány volt, de folyamatosan dolgoznak a Hungexpo eseményeinek népszerűsítésén is.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!