2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Többet és gyorsabban költenek a Sárga Oldalak internetes oldalán keresgélők, mint azok, akik hagyományos keresőrendszert használnak, derül ki a ComScore Networks jelentéséből

Jelenleg a Sárga Oldalak áll nyerésre az online vásárlókért folyó harcban az Egyesült Államokban, lekörözve az olyan nagy ellenfeleket, mint a Google vagy a Yahoo. A ComScore Networks által készített felmérés az első abban a sorban, mely a fogyasztói magatartást a helyi keresők tükrében vizsgálja. A tanulmány rámutatott, hogy jóval kevesebb keresgélés után döntenek egy bizonyos kereskedő mellett a vásárlók, ha a Sárga Oldalakat használják(5 keresés), mintha a Yahoo vagy a Google szolgáltatásait vennék igénybe (8 keresés).

[ajanlo=101][igazitas=left/]
A vásárlók iránti versengés tavaly kapott új lendületet, mikor a nagy vállalatok (Google, Yahoo, MSN, America Online) olyan keresési szolgáltatásokkal bővítettek, amik segítségével még inkább kiaknázhatják a helyi piacban rejlő lehetőségeket. A nagyobb műszaki tapasztalatnak köszönhetően olyan kényelmi elemeket építettek be, mint a testre szabott térkép, mely megmutatja a legrövidebb utat az áhított termék kereskedőjéhez. Azonban úgy tűnik, a legmodernebb technika sem tudja felvenni a versenyt a Sárga Oldalak közel 100 éves adatbázisával. Számos olyan kis kereskedő akad, aki nem rendelkezik web-es felülettel, a Sárga Oldalak lapjain azonban évről-évre szívesen hirdet.

A kutatás készítői szerint a Sárga Oldalak keresőin taktikus lépés volna célirányosabb hirdetések, kuponok elhelyezése, mivel az itt keresgélők jóval közelebb állnak a vásárláshoz, mint a Google vagy a Yahoo oldalain nézelődők. A felmérés szerint a Sárga Oldalakat választók online 5-17 százalékkal, míg offline 13-17 százalékkal költöttek többet, mint azok a társaik, akik nagyobb keresőket használtak.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!