A BskyB hatvanmillió fonttal többet fizetett, mint ahogy azt elemzők várták. A cég elmondta, hogy mindenféleképpen egy olyan piaci szereplőre volt szüksége, amely meghatározó. Így tud bekapcsolódni a "triple-play" versenybe, amelyben a szélessávú internet, telefon- és televízió szolgáltatást nyújtó cégek vesznek részt. Így például a közelmúltban egyesült NTL és Telewest - írta a Financial Times.
Elemzők szerint a cég komoly kihívásokat vállalt magára, azok a társaságok ugyanis, amelyek korábban egyesültek, már több mint 3,5 millió megrendelőn osztoznak. Ugyan a BskyB Angliában 7,8 millió háztartásban van jelen, de ezek közel fele már rendelkezik internet-hozzáféréssel. Továbbá sokak szerint az emberek nagy része inkább a Freeview szűkebb, de olcsóbb szolgáltatását fogja választani.
Ennek ellenére a BskyB vezérigazgatója, James Murdoch derülátó. "Az Easynet technológiai hozzáértése teljes mértékben illik a BskyB-hez, amely programjai színvonalával és a technológiák emberközelivé tételében jeleskedik". Majd hozzátette: "izgalmas időket élünk, és ez egy remek lehetőség, hogy kipróbáljuk magunkat. Ezzel a házasságal a lehető legjobban jártunk".