Két reklámszövegben a Vodafone a legjobbnak mondja magát egy szolgáltatásának a percdíjaira hivatkozva, amely a rivális O2 telefontársaság szerint azonban nem bizonyítja a Vodafone általános előnyét.
Emellett a céget még beperelhetik a 178 millió dolláros nemzetközi kampánya miatt is, mivel egy angol internet-szolgáltató bejegyzett neve szerepelne a reklámkampány feliratain. A két cég tárgyal az ügy megoldásáról - írta a Cellular-News.
Ahogy az mfor.hu már korábban beszámolt, a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) Versenytanácsa 10 millió forint bírság megfizetésére kötelezte a Vodafone Magyarországot a fogyasztók megtévesztése miatt. A hivatal megállapította: a vállalkozás a fogyasztók megtévesztésére alkalmas magatartást tanúsított akkor, amikor egyes, a tarifacsomagok kedvező tulajdonságát kiemelő reklámjaiban nem közölte, hogy a tarifacsomag igénybevétele időben korlátozott; az akció lejártával a "VitaMax Dumabérlet" tarifacsomagot automatikusan "VitaMax Uno" díjcsomagra módosítja; s az akció csak a vodafone-os vagy vezetékes szám hívására vonatkozik.