Emanuele Massimo elmondta, hogy az iPod, a világ legkedveltebb digitális zenelejátszója a teljes piac 60 százalékát uralja. Érdekességként megemlítette, hogy percenként 40 darab talál gazdára. Szerinte a lejátszó eredményessége hatalmas tárkapacitása mellett elsősorban egyszerű megjelenéséből és kezelhetőségéből fakad. A siker az eszközzel kapcsolatban felbukkanó kiegészítők mennyiségével is mérhető, az Apple-től teljesen független, iPod-kiegészítőket előállító cégek között olyan illusztris nevek is szerepelnek, mint a Gucci, vagy a Prada. Az ügyvezető hangsúlyozta, hogy az MP3 lejátszó elsöprő sikerének ellenére az Apple több mint az iPod, hiszen asztali és hordozható számítógépeket, monitorokat, szervereket, RAID megoldásokat, szoftvereket és különféle kiegészítőket is kínálnak.
Az 1970-es években az Apple robbantotta ki a személyi számítógépek forradalmát az Apple II modellel, 1984-ben pedig újraformálta az iparágat az első Macintosh számítógéppel. Ma az Apple célkitűzése, hogy a legjobb számítástechnikai termékeket és szolgáltatásokat kínálja legfontosabb vásárlói, a tanulók, az oktatók, a mérnökök, a művészek, az otthoni felhasználók és az üzletemberek számára.
Fokasz Oresztész
Menedzsment Fórum
Apple: Az iPodnak még a Gucci is behódol
Az Apple Budapesten nyitotta meg Közép-Európa első hivatalos Apple Centerét. Az Andrássy úti központ létrejöttét leginkább annak köszönheti, hogy a cég Magyarországon mintegy háromszor akkora növekedési ütemet ért el a számítógépek eladása terén, mint az amúgy igen dinamikusan növekvő anyacég - derül ki a Menedzsment Fórum tudósításából.