Ananász címmel ingyenes szórakoztató magazint indít április végén a Metro napilap kiadója.
A magazin "nem női, nem férfi, nem autós, nem divat, nem hobbi, nem sport, nem sztármagazin, de mindenből merít egy kicsit" - állítja a kiadó. Az újság tartalma némileg hasonlít a Metro hírújságéhoz, külleme azonban teljesen eltér attól. Az új lap jellemzőjeként a tényszerűséget, aktualitást, közérthető stílust és a szélsőségek mellőzését emelték ki.
A magazin a Metróhoz hasonlóan ingyenes lesz, és a legfontosabb felszíni közlekedési csomópontokban terjesztik majd. Az első számot 200 ezer példányban adják ki, de a tervek szerint hosszú távon is 100 ezres példányszám fölött maradnak. A lap főszerkesztője Izbéki Gábor lett, aki új feladata mellett a Metro főszerkesztői posztját továbbra is megtartja.
Ahogy arról korábban hírt adtunk, a Metro 2001 óta folyamatosan üzemi nyereséget termel, 2004-ben bevételei több mint tíz százalékkal haladták meg a kiadásokat. A hírújság először 1998 szeptemberében jelent meg a fővárosban, 2001-ben kezdték terjeszteni tizennégy, majd a következő évben a többi megyeszékhelyen is. A lapot 2004. április elsejétől öt újabb településen - Dunaújvárosban, Hódmezővásárhelyen, Jászberényben, Nagykanizsán és Sopronban - is terjeszteni kezdték, és ezzel párhuzamosan példányszámát 330 ezerről 380 ezerre emelték.
(MTI/Menedzsment Fórum)
Április végén indul az Ananász
Ananász címmel ingyenes szórakoztató magazint indít április végén a Metro kiadója. A lap tartalma némileg hasonlít az ingyenes hírújságéhoz, külleme azonban teljesen eltér attól.