"Hivatalos mérések alapján tavaly több mint 17 ezer márka "kért szót" a hazai marketingkommunikációban. A fogyasztó 250 ezer mért tévéhirdetéssel, 365 ezer mért sajtóreklámmal, 207 ezer rádiószpottal találkozott. A kreatívok feladata csupán annyi volt, hogy ebben a kép-, hang- és betűáradatban célba jutassák az üzenetet.
Az ügynökségek büszkék lehetnek arra, hogy az esetek túlnyomó többségében ez sikerült. Ebben óriás szerepük volt a pengés ötleteknek, amelyek méltán részesültek most rangos elismerésben" - fejtette ki Dr. Serényi jános, a MaKSZ elnöke. "Örömünkre szolgál, hogy a fesztivál iránt egyre nagyobb az érdeklődés. A beérkezett nevezések száma, a zsűri áldozatos munkája, a Gálaest iránti érdeklődés és az évről évre színvonalasabb alkotások mind alátámasztják, hogy az Arany Pengével valójában hozzájárulhatunk a kreativitása rangjának emeléséhez." - tette hozzá Egri Gábor, a szervezet főtitkára.
Arany Penge díjkiosztó
Május 24-én este kiosztották a legrangosabb, hazai reklámverseny díjait a szakma képviselőinek, akik szerint idén rendkívül szigorúan ítélt az Arany Penge Kreatív Reklámfesztivál zsűrije.