1p

Május 24-én este kiosztották a legrangosabb, hazai reklámverseny díjait a szakma képviselőinek, akik szerint idén rendkívül szigorúan ítélt az Arany Penge Kreatív Reklámfesztivál zsűrije.

"Hivatalos mérések alapján tavaly több mint 17 ezer márka "kért szót" a hazai marketingkommunikációban. A fogyasztó 250 ezer mért tévéhirdetéssel, 365 ezer mért sajtóreklámmal, 207 ezer rádiószpottal találkozott. A kreatívok feladata csupán annyi volt, hogy ebben a kép-, hang- és betűáradatban célba jutassák az üzenetet.

Az ügynökségek büszkék lehetnek arra, hogy az esetek túlnyomó többségében ez sikerült. Ebben óriás szerepük volt a pengés ötleteknek, amelyek méltán részesültek most rangos elismerésben" - fejtette ki Dr. Serényi jános, a MaKSZ elnöke. "Örömünkre szolgál, hogy a fesztivál iránt egyre nagyobb az érdeklődés. A beérkezett nevezések száma, a zsűri áldozatos munkája, a Gálaest iránti érdeklődés és az évről évre színvonalasabb alkotások mind alátámasztják, hogy az Arany Pengével valójában hozzájárulhatunk a kreativitása rangjának emeléséhez." - tette hozzá Egri Gábor, a szervezet főtitkára.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!