[ajanlo=474][igazitas=left/]A most először meghirdetett arany lolliPOP versenyen a hazai trade marketing szereplőknek, termékgyártó cégeknek, BTL-ügynökségeknek, display- és installációtervezőknek és kivitelezőknek végre alkalmuk lesz összemérni kreativitásukat.
A pályázók összesen öt - tartós display, akciós display, nemzetközi display, installáció és hosztesz promóció - kategóriában nevezhetnek be már megvalósult anyagokat, aktivitásokat, melyek a design, a technikai megoldások és az innovációk tekintetében mérkőznek majd meg egymással.
A versenyt az interneten keresztül közönségszavazás is kíséri, valamint a nyertesek részt vehetnek majd az október 11-14. között a PROMOTION szakkiállításon szervezett loliPOP Show-n, ahol a győztes anyagokat teljes fizikai valójukban tekinthetik meg a látogatók.
"Bár számos reklámszakmai versenyt rendeznek Magyarországon is, ám ezekben a BTL legfeljebb csak egy kategória a sok közül. Most egy olyan megmérettetési lehetőséget szeretnénk megvalósítani, ahol kifejezetten a trade marketing, az eladáshelyi marketing, az alternatív kültéri média és az eseménymarketing szereplői mérhetik össze egymással tudásukat, mutathatják be kreativitásukat és innovációs készségüket. Reméljük, hogy egy olyan sikeres eseményt indítunk el, amelyben a későbbiekben több kategóriában indulhatnak a szakma szereplői és a BTL más ágazatai is helyet kaphatnak, becsatlakozhatnak. Biztató, hogy bár nemrég írtuk ki a pályázati lehetőséget, máris nagyon nagy az érdeklődés" - hangsúlyozta a versenyt meghirdető IN-STORE marketing szaklap főszerkesztője, Drucker Szilvia.
"Napjainkban már nem lehet sikeres szakkiállítást szervezni kapcsolódó események, konferenciák nélkül. Ezek a kísérőprogramok megmozgatják a szakmai látogatókat, és így nagyobb számban jönnek el a kiállításokra. Tulajdonképpen a kiállítás-szervezőnek ez a fő célja, hiszen partnerei, a kiállítók akkor távoznak elégedetten és térnek vissza évről-évre egy-egy szakvásárra, ha a megfelelő számú és összetételű látogatóval találkoztak" - mondta Tihanyi Klára, a Hungexpo Rt. kiállítási ügyvezető igazgatója.
A PROMOTION kiállításon minden alkalommal egyre erősödik a BTL szerepe, és azon belül is az eladáshelyi eszközök kínálata. 2003-ban már a kiállítók 40 százaléka vett részt a POS/POP témakörében. Nem lesz ez másként az idén sem. Ezért fontos, hogy ebben a témában is legyen egy érdekesség, ami nem csak a displaygyártókat, forgalmazókat hozza el a seregszemlére nagyobb számban, hanem azok felhasználói körét, tehát vásárlóit is.
Menedzsment Fórum
Arany nyalóka versenyre hívják a reklámosokat
Arany lolliPOP néven BTL-versenyt írt ki az IN-STORE marketing szaklap a Hungexpo Rt. és a CAMPINO támogatásával. A megméretetésen induló displayek, installációk és hosztesz promóciók közül a legjobbak részt vehetnek majd októberben a PROMOTION szakkiállításon.