Lapunk Minőségi Újságírás díjat kapott 2020. júliusában


		
	

Az elmúlt időszakban az internet oldaláról is kihívások érték a média- és PR szakembereket, amelyre több kevesebb sikerrel válaszoltak.

A másik ágra, az online PR-tevékenységre itthon kevés példa akad, jellemzően néhány nagyobb informatikai cég mint szponzor jelenik meg ismert siteok számukra releváns rovataiban. A szakemberek úgy vélik áttörésre egyenlőre nem lehet számítani, a vállalatok most ismerkednek az elektronikus PR lehetőségeivel, gondolkodnak azon, hogy költsenek-e pénzt rá, s fél-egy éven belül az első nagyobb üzletek megkötésére is sor kerülhet.

Az online PR olyan szolgáltatásokat takar, mint például a promóció, a kampány, a közvélemény-kutatás, az internetes fórumokon való jelenlét biztosítása és nem utolsósorban a válságkommunikáció. Ma már látszik, hogy a két irány, az online marketing és az online PR egymás fele tart, s idővel eggyé válik, ezt az Internet nagy nóvuma a perszonalizáció is erősítheti.

A személyre szabható tartalom pedig fölborítja a hagyományos reklámeszközök arzenálját, és újak kidolgozását követeli. Ebben a tekintetben - már ami az új módszereket illeti - még kísérletezés folyik a világ minden táján, nincs kialakult eszközrendszer.

Szakemberek úgy látják, hogy a cégek belső kommunikációjuk során sokkal jobban kiaknázzák az internet lehetőségeit, mint a külvilág irányába. Az intranetek révén a belső nyomtatott kiadványokat folyamatosan bővülő online lapok váltják fel, egyre gyakoribbak a videokonferenciák, s számos kézikönyvet tesznek az alkalmazottak számára online módon hozzáférhetővé.

Ehhez képest a külső ePR még gyerekcipőben jár. Nincs kialakult gyakorlata annak, hogy például milyen online játékokkal csalogassák a cég közelébe (akár virtuálisan) a fogyasztókat, vagy mikor milyen közvélemény-kutatás sül el jól, azaz még nem kézenfekvő, hogy mi aknázható ki az internetből. Egy biztos, az internetes kapcsolattartás az általános szintről egyre inkább a mikroszintekre tendál. Az abszolút értékben kevesebb, de a célközönséget tekintve több látogatót vonzó internetes jelenlét felé."

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára. Sok éves tapasztalattal a hátunk mögött elérkezettnek láttuk az időt arra, hogy szintet lépjünk és egy olyan lehetőséget kínáljunk Önöknek, amelynek segítségével egyes témakörök elismert szakértőinek - így többek között Bod Péter Ákos, Pogátsa Zoltán, Darvas Zsolt, László Csaba, Prinz Dániel vagy Szakonyi Péter - véleményeihez, mélyelemzéseihez, neves újságírók által készített egyedi tartalmakhoz jutnak hozzá. Ennek formája egy ELŐFIZETÉS, mely egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között klubtagságot, webinárumokon való részvételt, a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.

Előfizetőink naponta 4-6 unikális, máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá, cikkenként nagyjából 10 forintért, havonta és laponként 745 forintért.

Cikkeink túlnyomó többsége azonban továbbra is szabadon olvasható marad.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Jól jönne 1,5 millió forint?

 

A Bank360.hu és az Mfor kalkulátora alapján az alábbi induló törlesztőkre számíthatsz, ha 1,5 millió forintra van szükséged 60 hónapra: a Raiffeisen Bank személyi kölcsöne 30 372 forintos törlesztőrészlettel lehet a tiéd. Az Ersténél 32 831 forint, a Cetelemnél pedig 33 102 forint a törlesztőrészlet. Más kölcsönt keresel? Ezzel a kalkulátorral összehasonlíthatod a bankok ajánlatait.