2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az elmúlt időszakban az internet oldaláról is kihívások érték a média- és PR szakembereket, amelyre több kevesebb sikerrel válaszoltak.

A másik ágra, az online PR-tevékenységre itthon kevés példa akad, jellemzően néhány nagyobb informatikai cég mint szponzor jelenik meg ismert siteok számukra releváns rovataiban. A szakemberek úgy vélik áttörésre egyenlőre nem lehet számítani, a vállalatok most ismerkednek az elektronikus PR lehetőségeivel, gondolkodnak azon, hogy költsenek-e pénzt rá, s fél-egy éven belül az első nagyobb üzletek megkötésére is sor kerülhet.

Az online PR olyan szolgáltatásokat takar, mint például a promóció, a kampány, a közvélemény-kutatás, az internetes fórumokon való jelenlét biztosítása és nem utolsósorban a válságkommunikáció. Ma már látszik, hogy a két irány, az online marketing és az online PR egymás fele tart, s idővel eggyé válik, ezt az Internet nagy nóvuma a perszonalizáció is erősítheti.

A személyre szabható tartalom pedig fölborítja a hagyományos reklámeszközök arzenálját, és újak kidolgozását követeli. Ebben a tekintetben - már ami az új módszereket illeti - még kísérletezés folyik a világ minden táján, nincs kialakult eszközrendszer.

Szakemberek úgy látják, hogy a cégek belső kommunikációjuk során sokkal jobban kiaknázzák az internet lehetőségeit, mint a külvilág irányába. Az intranetek révén a belső nyomtatott kiadványokat folyamatosan bővülő online lapok váltják fel, egyre gyakoribbak a videokonferenciák, s számos kézikönyvet tesznek az alkalmazottak számára online módon hozzáférhetővé.

Ehhez képest a külső ePR még gyerekcipőben jár. Nincs kialakult gyakorlata annak, hogy például milyen online játékokkal csalogassák a cég közelébe (akár virtuálisan) a fogyasztókat, vagy mikor milyen közvélemény-kutatás sül el jól, azaz még nem kézenfekvő, hogy mi aknázható ki az internetből. Egy biztos, az internetes kapcsolattartás az általános szintről egyre inkább a mikroszintekre tendál. Az abszolút értékben kevesebb, de a célközönséget tekintve több látogatót vonzó internetes jelenlét felé."

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!