Arculatot vált a Magyarországon és Európában is piacvezető Deichmann-csoport: a frissített megjelenést – új logóval, színekkel és formákkal – a nemzetközi Grey reklámügynökség készítette el.
Az új elemeket és megjelenést április 13-án az Europeum Bevásárlóközpontban nyíló üzletükben mutatták be.
Az arculatváltás egy erőteljes terjeszkedés része, amelynek során világszerte 243 új üzletet terveznek megnyitni, már az új arculattal. Természetesen a régi üzletek is megkapják a grafikai frissítést – néhány kivétellel. Érdekesség ugyanis, hogy az arculatváltásnál öt esetben kivételt tesz a cégcsoport: a holland vanHaren, a svájci Ochsner és Ochsner Sport, valamint az USA-beli Rack Room Shoes és Off Broadway üzlethálózatoknak nem kell átvenniük a corporate dizájnt. Az ok egyszerű: ezek családi vállalkozásokból nőtték ki magukat; a Deichmann csoport ezek megvásárlásakor felmérést készített, amely alapján mindegyik esetben megtartották a már stabil vevőkör számára ismerős neveket és arculatokat, és ezen a gyakorlaton most sem változtatnak.
A változások jegyében hamarosan teljesen megújul a magyar weboldal is. Ehhez kapcsolódóan tervezik, hogy online-portfóliójukat a későbbiekben közösségi-médiával is kiegészítik.
mfor.hu