2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Új, a szövetség értékeit markánsabban megjelenítő, korszerű arculatot vezet be a Magyar Marketing Szövetség.

A váltás nem csak a Szövetség új logójában tükröződik. Az emblémán kívül minden további arculati elem is új köntöst kapott. Az új design az MMSZ elnökségének egyhangú döntésével született.
 
A szövetséget szimbolizáló új grafikai elemre a korábbinál kevésbé jellemzőek a zárt vonalak: korszerű, izgalmas, dinamikát sugárzó. A nyitott félkörívek az összefogás kifejezői, azonban egy sokkal tágabb dimenzióban értelmezve az együttműködést, abszolút harmonikus körülmények között megvalósítva azt. Az új megjelenés kifejezi mindazt, amit a Magyar Marketing Szövetség jelent, egy a marketing-, a reklám-, a kommunikációs szakma egészét megszólító, integráló szakmai szervezetet.
 
Az MMSZ célkitűzései között szerepel, - lépést tartva az állandó fejlődéssel -, hogy az új korszakhoz kapcsolódó új ismereteket átadja tagjainak, partnereinek, ezzel elősegítve naprakészségüket, szakmai sikereiket. "Az új arculat szimbolizálja mindazt, amit ma gondolunk a Magyar Marketing Szövetségről: izgalmas, innovatív, a szakma valamennyi területét megszólító műhely. Bízom benne, hogy a korszerű layout, a dinamikus színek, a letisztult ábrázolás pontosabban közvetítik üzeneteinket" - mondta dr. Simon András, az MMSz általános alelnöke.
 
mfor.hu 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!