1p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

2005. július 1-től Szőke Tamás vette át a Mammut Üzletház Rt. marketing- és pr tevékenységének irányítását. Az új marketingvezető egyúttal megújult arculatot és friss stratégiai szemléletet ígér.

2005. július 1-től Szőke Tamás vette át a Mammut Üzletház Rt. marketing- és pr tevékenységének irányítását. Az új marketingvezető egyúttal megújult arculatot és friss stratégiai szemléletet ígér.

[ajanlo=291][igazitas=left/]Szőke 2002-ben csatlakozott a Mammuthoz. "Marketing menedzserként alkalmam volt átlátni a vállalat működését, szembesültem a látogatók és az üzletház bérlőinek igényeivel, így mára egyértelművé vált számomra, hogy milyen irányt vegyen a Mammut kommunikációs tevékenysége" - mondta az új marketing és pr vezető.

Az új stratégia alapján 2005 szeptemberétől teljesen megújul a Mammut arculata: az új arculati elemek tervezési munkáit a Direct Design Budapest végzi. Ezzel párhuzamosan ősztől új szlogen népszerűsíti majd a bevásárlóközpontot.

Szőke Tamás munkáját Tóth Szilvia marketing manager (aki ezt megelőzően az Ogilvy reklámügynökségnél több nagy nemzetközi és hazai márkán dolgozott account directorként), illetve Papp Erika marketing asszisztens segíti.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!