2005. július 1-től Szőke Tamás vette át a Mammut Üzletház Rt. marketing- és pr tevékenységének irányítását. Az új marketingvezető egyúttal megújult arculatot és friss stratégiai szemléletet ígér.
[ajanlo=291][igazitas=left/]Szőke 2002-ben csatlakozott a Mammuthoz. "Marketing menedzserként alkalmam volt átlátni a vállalat működését, szembesültem a látogatók és az üzletház bérlőinek igényeivel, így mára egyértelművé vált számomra, hogy milyen irányt vegyen a Mammut kommunikációs tevékenysége" - mondta az új marketing és pr vezető.
Az új stratégia alapján 2005 szeptemberétől teljesen megújul a Mammut arculata: az új arculati elemek tervezési munkáit a Direct Design Budapest végzi. Ezzel párhuzamosan ősztől új szlogen népszerűsíti majd a bevásárlóközpontot.
Szőke Tamás munkáját Tóth Szilvia marketing manager (aki ezt megelőzően az Ogilvy reklámügynökségnél több nagy nemzetközi és hazai márkán dolgozott account directorként), illetve Papp Erika marketing asszisztens segíti.
Menedzsment Fórum
Arculatváltást ígér a Mammut új marketingvezetője
2005. július 1-től Szőke Tamás vette át a Mammut Üzletház Rt. marketing- és pr tevékenységének irányítását. Az új marketingvezető egyúttal megújult arculatot és friss stratégiai szemléletet ígér.