A Juventus korábbi tulajdonosa, a Metromedia International Group júliusban adott túl az európai rádiós érdekeltségein. Az új befektető, az ír Communicorp Group 14,25 millió dollárt fizetett, az ügylet után pedig további növekedést tűzött célul az adónak. Márkus Gábor szerint a Juventus az országos kereskedelmi rádiókkal való versenyképességének további növeléséhez jó alapot jelenthet a Juventus és a Sztár FM rádiók közötti szinergiák kihasználása és a nosztalgiarádió esetleges hálózatosodása.
Jelenleg a Juventus Média értékesíti a Sztár FM médiafelületeit. Márkus úgy véli, a Sztár FM-mel hiánypótló termék jelent meg, amely nagyon jól kiegészíti a Juventus hallgatói bázisát egy idősebb célcsoporttal. A hosszú távra tervező tulajdonosok sokat várnak a Juventus Médiához tartozó Uno.hu internetes portáltól is. A vezető úgy látja, az új tulajdonos számára a megvásárolt rádiós csomagban a Juventus zászlóshajó, ezért nem tartja kizártnak a piac átrendeződését sem, mondván, nagyon komoly tőke áll a rádió mögött, írja a Világgazdaság.
Átalakulhat a hazai rádiós piac
A Juventus Világgazdaság által megkérdezett új kereskedelmi igazgatója, Márkus Gábor szerint átrendeződhet a rádiós piac.