2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Tesco-készletek rendezettebb feltöltéséről hat polcszerviz ügynökség gondoskodik a jövőben. A Tesco pályázatának a nyertes marketingcégei 2005. augusztus 1. után kezdik meg működésüket az áruházakban.

A Tesco-készletek rendezettebb feltöltéséről hat polcszerviz ügynökség - közöttük a HPS is - gondoskodik a jövőben. A Tesco - merchandising szolgáltatásra kiírt - pályázatának nyertes marketingcégei 2005. augusztus 1. után kezdik meg működésüket az áruházakban.

A Tesco Global Rt. a HPS field marketing ügynökséget bízta meg a - tenderben ugyancsak szereplő - koordinációs munkával. Az ügynökség több mint 10 éves tapasztalatának, szakmai felkészültségének, know-how-jának és jelentős ügyfélkörének köszönhetően lett a tender egyik győztese.

[ajanlo=259][igazitas=left/]A Tesco által kiírt pályázat célja olyan rendszer kialakítása, amely átláthatóbbá, színvonalasabbá és nem utolsó sorban biztonságosabbá teszi a polcszerviz tevékenységet, mind a TESCO, mind a beszállítók számára - áll a társaság közleményében. Emiatt vált szükségessé magas színvonalú, merchandising tevékenységére specializálódott ügynökségek kiválasztása.

Eddig legalább 30 kisebb cég felelőssége volt a Tesco polcainak a feltöltése, ami bizonytalanná és átláthattatlanná tette a hipermarket ellátottságát. Nem lehetett pontosan nyomon követni, a 400-500 partner cég közül melyik ügyfél megbízásából ki jár be az áruházba, illetve mikor - tájékoztatta a Menedzsment Fórumot Vekkel László ügyfélszolgálati igazgató.

A polcszervízen belül a szolgáltatónak arra kell odafigyelnie, hogy az adott téren belül maximális legyen a feltöltöttség, mindig a rövidebb szavatossági idejű áru kerüljön előre; gondoskodnia kell a termékek körüli tisztaságról és az árak áttekinthetőségéről.

Az áruházláncokban a polcrendezés terén a legfontosabb megszüntetni a készlethiányt. Ennek ellenére még a legfejlettebb országokban is előfordul, hogy egy adott márka hiányzik a kínálatból. Ilyenkor a vásárló vagy más terméket választ, vagy elmegy egy másik üzletbe, ami sem a kereskedőknek, sem az áruháznak nem érdeke. A 10 százalékos out of stock (készlethiány) már jó eredménynek számít - tette hozzá Vekkel.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!