Az Axe hosstesei a talAXEunk jelszóért cserébe öt nagyvárosban színes pólókat osztanak szét a járókelők között. A promóció következő lépéseként az Axe rendezvényeket szervez, ahol az összes azonos színű Axe-pólót viselő pár jutalmat kap. Az Axe brand kommunikációjában mindig szerepet kap az ismerkedés, éppen ezért az azonos pólót viselőknek a helyszínen kell ismeretséget kötniük. A nyeremény DJ Sterbinszky külön erre az alkalomra mixelt AXEtázis című dedikált lemeze.
A kampány ezután egy olyan zártkörű party-sorozattal folytatódik, amelyre egyik jegyirodában sem lehet jegyet váltani. A bulikra csak AXE termékek vásárlásával lehet belépőket szerezni, amelyeket a fiatalok a www.axe.hu oldalon az Axe termékek vonalkódjának regisztrálásával nyerhetnek meg. Az Axe promócióját a Kidz.hu virtual agency készítette.
Axe kampány, pólórandi fiataloknak
Az Axe férfikozmetikumok népszerűsítése a cél a fiatalokat mozgósító kampánysorozatot keretében.