1p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az Axe férfikozmetikumok népszerűsítése a cél a fiatalokat mozgósító kampánysorozatot keretében.

Az Axe hosstesei a „talAXEunk” jelszóért cserébe öt nagyvárosban színes pólókat osztanak szét a járókelők között. A promóció következő lépéseként az Axe rendezvényeket szervez, ahol az összes azonos színű Axe-pólót viselő pár jutalmat kap. Az Axe brand kommunikációjában mindig szerepet kap az ismerkedés, éppen ezért az azonos pólót viselőknek a helyszínen kell ismeretséget kötniük. A nyeremény DJ Sterbinszky külön erre az alkalomra mixelt AXEtázis című dedikált lemeze.

A kampány ezután egy olyan zártkörű party-sorozattal folytatódik, amelyre egyik jegyirodában sem lehet jegyet váltani. A bulikra csak AXE termékek vásárlásával lehet belépőket szerezni, amelyeket a fiatalok a www.axe.hu oldalon az Axe termékek vonalkódjának regisztrálásával nyerhetnek meg. Az Axe promócióját a Kidz.hu virtual agency készítette.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!