A világszerte legtöbb ügyféllel rendelkező ISP döntése a teljes cégcsoportra kihat, így nemcsak az AOL nem használ ilyen formát saját promócióiban, illetve kitiltja oldalairól a felugráló, zavaró hirdetéseket, de az AOL Time Warner Company más vállalati sem reklámozzák magukat ezzel az eszközzel.
A cég hivatalos indoklása szerint a pop-up reklámok megszüntetésével az ügyfelek felé szeretnének fordulni, hiszen sokakat zavar ez a fajta meglehetősen agresszív hirdetés. Az elkövetkező néhány hónapban azonban még minden bizonnyal több AOL felhasználó is találkozik pop-up reklámokkal, hiszen a korábban értékesített és bevállalt kampányokat még teljesíti az Internet és tartalomszolgáltató. Mivel azonban a piac másik nagyágyúja az MNS nem tett hasonló lépést a pop-upok továbbra is jelentős számban fognak elénk ugrani.
Az AOL megszünteti a pop-upot
Noha az America Online ezen a héten bejelentette, hogy megszünteti az egész oldalat betöltő pop-up hirdetések értékesítését, ettől függetlenül ezt a típusú kreativokat még nem kell temetni.