1p

Noha az America Online ezen a héten bejelentette, hogy megszünteti az egész oldalat betöltő pop-up hirdetések értékesítését, ettől függetlenül ezt a típusú kreativokat még nem kell temetni.

A világszerte legtöbb ügyféllel rendelkező ISP döntése a teljes cégcsoportra kihat, így nemcsak az AOL nem használ ilyen formát saját promócióiban, illetve kitiltja oldalairól a felugráló, zavaró hirdetéseket, de az AOL Time Warner Company más vállalati sem reklámozzák magukat ezzel az eszközzel.

A cég hivatalos indoklása szerint a pop-up reklámok megszüntetésével az ügyfelek felé szeretnének fordulni, hiszen sokakat zavar ez a fajta meglehetősen agresszív hirdetés. Az elkövetkező néhány hónapban azonban még minden bizonnyal több AOL felhasználó is találkozik pop-up reklámokkal, hiszen a korábban értékesített és bevállalt kampányokat még teljesíti az Internet és tartalomszolgáltató. Mivel azonban a piac másik nagyágyúja az MNS nem tett hasonló lépést a pop-upok továbbra is jelentős számban fognak elénk ugrani.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!