Az Európai Unió Kommunikációs Közalapítvány Kuratóriuma hétfőn megtartotta negyedik ülését, amelyen kihirdette a népszavazást előkészítő négy hirdetmény közzétételével induló tárgyalásos közbeszerzési eljárás részvételi szakaszának eredményét - tájékoztatott közleményben Palánkai Tibor, a kuratórium elnöke. Eszerint a kuratórium 32 pályázóból 15-öt hívott meg az ajánlattételi szakba, négy tárgyban: direkt-marketing, PR-ügynökségi, klasszikus reklám- és médiaügynökségi és rendezvényszervezési tevékenység. Az ajánlatok leadási határideje január 13-a, ezután a közalapítvány intenzív tárgyalási folyamatban választja ki az eljárások győzteseit.
A kuratórium döntést hozott ugyanakkor az alapítvány arculatára kiírt pályázat tárgyában. A megbízást - öt pályázó közül - az ARC-Projekt nyerte el. A kuratórium határozott a minden magyar háztartást elérő levél kiküldéséről is. Ebben a miniszterelnök tájékoztatja a lakosságot, hogy az Európai Unió kommunikációjának ügyét az e célra létrehozott közalapítvány koordinálja, és a közalapítvány elnökével közösen kérik a lakosság aktív együttműködését. A levélben személyes párbeszédet kínál a közalapítvány minden érdeklődő állampolgár számára. Ehhez - az adatvédelmi szabályok betartásával - válaszlevélben térítésmentesen kiválaszthatják a címzettek az őket leginkább érintő témákat. A megjelölt témákban a jövőben telefonon, írásban, rendezvényeken és az interneten kaphatnak tájékoztatást.
Az ARC tervezi az Európai Unió Kommunikációs Közalapítvány arculatát
Az Európai Unió Kommunikációs Közalapítvány pr és kommunikációs tenderek elbírálásáról hozott döntéseket.