A portlandi Adidas-Salomon cégcsoport amerikai leányvállalata úgy találta, az Abercrombie egyszerűen lemásolta a sportszergyártó védjegyét legújabb szabadidős kollekciója számára, adta hírül az Associated Press. A kérdéses nadrágokon és melegítőfelsőkön ugyanis oldalt az Adidas-éhoz megtévesztésig hasonló három párhuzamos csík fut végig.
Az Adidas már több pert is indított a csíkos márkavédjegy szabálytalan használata miatt. Legutóbb tavaly augusztusban a Polo Ralph Lauren-t idézték bíróság elé, mondván, a cég két csíkkal ellátott kabátja túlságosan hasonlít a három csíkos Adidas-modellhez.
Az Abercrombie-val sem először támad nézeteltérése a német-amerikai sportszergyártónak. 1996-ban és 2002-ben is kifogásoltak egyes termékeket, melyek az Adidas-éhoz hasonló design-nal rendelkeztek. Az Abercrombie mindkét esetben beleegyezett, hogy nem árusítja tovább a kérdéses darabokat.
Menedzsment Fórum
Az Adidas ismét perel a három csíkért
Az Adidas America mindent megtesz, hogy megvédje a legendás három csíkos logót. A cég a bíróságokon is több ízben járt már ez ügyben, most pedig újból perel: ezúttal az Abercrombie & Fitch húzta ki a gyufát.