1p

Az Adidas America mindent megtesz, hogy megvédje a legendás három csíkos logót. A cég a bíróságokon is több ízben járt már ez ügyben, most pedig újból perel: ezúttal az Abercrombie & Fitch húzta ki a gyufát.

A portlandi Adidas-Salomon cégcsoport amerikai leányvállalata úgy találta, az Abercrombie egyszerűen lemásolta a sportszergyártó védjegyét legújabb szabadidős kollekciója számára, adta hírül az Associated Press. A kérdéses nadrágokon és melegítőfelsőkön ugyanis oldalt az Adidas-éhoz megtévesztésig hasonló három párhuzamos csík fut végig.

Az Adidas már több pert is indított a csíkos márkavédjegy szabálytalan használata miatt. Legutóbb tavaly augusztusban a Polo Ralph Lauren-t idézték bíróság elé, mondván, a cég két csíkkal ellátott kabátja túlságosan hasonlít a három csíkos Adidas-modellhez.

Az Abercrombie-val sem először támad nézeteltérése a német-amerikai sportszergyártónak. 1996-ban és 2002-ben is kifogásoltak egyes termékeket, melyek az Adidas-éhoz hasonló design-nal rendelkeztek. Az Abercrombie mindkét esetben beleegyezett, hogy nem árusítja tovább a kérdéses darabokat.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!