Győrffy Balázs elmondta: a dinnyetermesztők érdekében a kamara kéri a kiskereskedelem szereplőit, vegyék figyelembe, hogy az ilyen akciók hatásai sokszor beláthatatlanok, mert piaci zavarokhoz vezetnek, és ezzel vidéki családok megélhetését veszélyeztetik.
Korábban: Megint kezdődik a dinnyeháború
Kitért arra, hogy a gazdálkodók érdekeit szem előtt tartva jelenleg is országszerte zajlik a kamara által indított dinnye promóciós kampány. Emlékeztetett: az Agrármarketing Centrum (AMC) Nonprofit Kft., illetve hat áruházlánc, az ALDI, az Auchan, a CBA, a Lidl, a METRO és a SPAR közreműködésével mintegy 50-60 helyszínen tartanak dinnye-népszerűsítési akciót július 19. és augusztus 20. között.
Az eddigi visszajelzések alapján a kezdeményezés sikeres, ezért a kamara több hasonló kampányt is tervez. A következő időszakban például a csemegeszőlő és az alma kerül sorra - tette hozzá. A kamara elnöke reményét fejezte ki, hogy ezekhez a programokhoz a Tesco áruházlánc is csatlakozik majd.
MTI