[ajanlo=326][igazitas=left/]A manufaktúra ezzel a döntéssel követi a fővárosi luxuskereskedelem fejlődésének irányvonalát, ugyanis az exkluzív márkák újra felfedezték a nevezetes sugárutat. A Herendi egyúttal itthoni üzletében teszteli a új, modern díszítésű termékeit, jelezve, hogy a hagyományos minták mellett kész az újdonságokra is. A királyi minták azonban továbbra is a bevételek nagyobb részét hozzák.
A cég egyúttal szeptemberre új vezetőt szeretne választani, mivel a társaság éléről nemrég menesztették Polányi Sándort. A vezetőcsere egyesek szerint elhamarkodott volt, mivel a tulajdonosok nem tartották rossznak a Polányi-féle stratégiát.
A menesztés egyik oka az lehetett, hogy a társaság az első negyedévben mindössze 4 százalékos forgalomnövekedést produkált, holott az előző éves tervekben 12,4 százalékos bevételbővülést tűztek ki. A Herendi fő célterületei között a belföldi piac mellett az Egyesült Államok, Japán és Olaszország szerepel, írja a Napi Gazdaság.
Az Andrássyn nyit új luxusüzletet a Herendi
Az Andrássy úton nyit új üzletet a Herendi Porcelánmanufaktúra Rt. A boltban a tradícionális díszítésű porcelánok mellett modern stílusú termékeket is kínálnak majd, olvasható a Napi Gazdaságban.