2001. december 12. 11:00

A magyar nagyvállalatok körében az Axelero a legnagyobb piacrésszel rendelkező internetszolgáltató.

A magyar nagyvállalatok körében az Axelero a legnagyobb piacrésszel rendelkező internetszolgáltató, és az előfizetések száma alapján 44 százalékos hányaddal ez a vállalat vezeti a magyar piacot is - közölte Pohly Ferenc, a társaság pr-igazgatója szerdán Budapesten sajtótájékozatón.

Az Axelerónak 2001 október végén 88,819 ezer lakossági és 41,687 ezer vállalati ügyfele volt. A pr-igazgató elmondta: az Axelero az elért eredmények alapján helyes irányt követett, amikor másfél évvel ezelőtt megkezdte a cég szervezeti felépítésének és stratégiájának átalakítását. Hozzátette: az átalakítás révén az Axelero az egy évvel ezelőtti harmadik helyről az elsőre lépett elő.

A sajtótájékoztatón bemutatták a TNS Modus mikro-, kis-, közepes- és nagyvállalatok körében legutóbb végzett kutatását is, amely szerint a második legnagyobb, 13 százalékos előfizetői bázissal a Datanet rendelkezik, míg a rangsorban harmadik PSINet 11 százalékkal bír. A negyedik legnagyobb szolgáltató a Vivendi, amelynek 6 százalékos a piaci részesedése.