[ajanlo=101][igazitas=left/]A cég folytatja az elmúlt évben megkezdett intenzív hálózatfejlesztést, és eközben minden korábbinál intenzívebbé kívánja tenni kommunikációs munkáját is. Utóbbi törekvésben a továbbiakban Magyarország egyik leghosszabb ideje működő PR ügynöksége, az EDGE Communications lesz segítségére, derül ki a lapunkhoz eljuttatott sajtóközleményből.
A Libritől kapott egyedi felkérések alapján már az elmúlt évben is az ügynökség végezte a vállalat hálózatának fejlesztéséhez és egyes sikerkönyvek megjelentetéséhez kapcsolódó PR-feladatokat. Ez idő alatt a cég országos hálózatát 8 új vagy felújított könyvüzlettel 10 ezer négyzetméterre növelte.
A Libri ezúttal 2005 egészére ügynökségi megbízást adott az EDGE számára, amely feladatai közé tartozik a jövőben a vállalat sajtókommunikációjának szervezése, kiadványainak és hírleveleinek szerkesztése, valamint a rendezvényeihez kapcsolódó szervezői tevékenység is.
A 2001-ben, 2002-ben, 2004-ben és 2005-ben a kiadók és a szakma képviselőinek szavazatai alapján az "Év Könyvkereskedője" címmel díjazott Libri tavaly a "Superbrand" címet is elnyerte, így a könyvkereskedelem egyedüli szupermárkája lett. A cég több mint 450 főt foglalkoztató hálózatával, 33 üzletével, két online boltjával és 7 milliárd forint feletti éves forgalmával az ország egyik legnagyobb könyvértékesítője.
Az EDGE Communications korábban több alkalommal is kapott a könyvszakmához kapcsolódó megbízásokat: részt vett például Árpa Attila "Ha én ezt a Klubról elmesélem" című műve és a PolgArt Kiadó "Tabu. Erotika" című könyvsorozat első részeinek bevezetésében.
Menedzsment Fórum
Az EDGE a Libri kommunikációs ügynöksége
A kereskedelmi hálózatának folyamatos bővítése mellett kommunikációs tevékenységének hatékonyabbá tételére is törekvő Libri Könyvkereskedelmi Kft. az EDGE Communications ügynökséget választotta partneréül.