A Debenhams Nagy-Britannia legkedveltebb áruházlánca, és különlegessége, hogy hírességeket is öltöztető angol designerekkel tervezteti kollekciójának egy részét. Az őszi kampány célja a Debenhams széles, igényes, meglepően megfizethető árú, trendy termékskálájának megismertetése, és az egymással jól variálható és finom anyagokból készült modellek bemutatása a minőséget és divatosságot egyaránt értékelő családok számára, hiszen az áruházban a női, férfi és gyermekdivat együttesen megjelenik. A Debenhams talán az egyetlen divatcég Magyarországon, amelynek árszintje kedvezőbb az anyacég árainál, így a kampány a londoni High Street-hez képest kedvezőbb árfekvés miatt Magyarországon élő angolszászokat is megcélozza, emlékeztetve őket hazájuk kedvelt áruházára.
Az Euro RSCG és a Media Planning készíti a Debenhams bemutatkozó kampányát
A Debenhams áruház az Euro RSCG New Europe-t bízta meg kommunikációs kampányának gondozásával, illetve a Media Planning Magyarországot a médiatervezési és vásárlási feladatokkal.