1p

Mit remélt Magyarország az EU-tagságtól és mi lett mindebből 20 év alatt?
Devizahitelezés, euróbevezetés, uniós pénzek, kilátások - online Klasszis Klubtalálkozó élőben Medgyessy Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is Magyarország korábbi miniszterelnökétől!

2024. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Debenhams áruház az Euro RSCG New Europe-t bízta meg kommunikációs kampányának gondozásával, illetve a Media Planning Magyarországot a médiatervezési és vásárlási feladatokkal.

A Debenhams Nagy-Britannia legkedveltebb áruházlánca, és különlegessége, hogy hírességeket is öltöztető angol designerekkel tervezteti kollekciójának egy részét. Az őszi kampány célja a Debenhams széles, igényes, meglepően megfizethető árú, trendy termékskálájának megismertetése, és az egymással jól variálható és finom anyagokból készült modellek bemutatása a minőséget és divatosságot egyaránt értékelő családok számára, hiszen az áruházban a női, férfi és gyermekdivat együttesen megjelenik. A Debenhams talán az egyetlen divatcég Magyarországon, amelynek árszintje kedvezőbb az anyacég árainál, így a kampány a londoni High Street-hez képest kedvezőbb árfekvés miatt Magyarországon élő angolszászokat is megcélozza, emlékeztetve őket hazájuk kedvelt áruházára.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!