Nem volt szó a Fotex tájékoztatóján az FTC, mint márkanév értékéről, és az azokból származó bevételekről. Pedig ez sem elhanyagolható. Mint arról korábban a HVG beszámolt márciusban dobták ugyanis a piacra a Dreher Sörgyárak Rt. Arany Ászok márkájával feltöltött Fradi sört, amelynek nevéért a lap nem hivatalos információi szerint a Dreher dobozonként 10 forintot fizet. A söripari cég éves terveiben állítólag 60 millió doboz értékesítése szerepel, amiből a HVG szerint május végéig 20 millió el is kelt.
Kapcsolódó anyagok:
Fradi, foci, szponzorok
Rendeződik a Fradi sorsa?
Az FTC számokban
A Fotex véleménye szerint az esedékes 600 millió forint helyett 170 milliós átutalásával rendezte kötelezettségét. A társaság első embere Várszegi Gábor próbálta megvilágítani a szövevényes ügy részleteit. Mint hangsúlyozta a Ferencvárost rövidtávon nem lehet normális, jó üzleti vállalkozássá átalakítani. Kérdéses, hogy akkor miért is fizetett mégis a Fotex?