A legnagyobb hazai független digitális ügynökség dolgozik a Trónok harca 3. évadának bevezető online kommunikációján és ehhez kapcsolódóan az HBO GO szolgáltatás népszerűsítésén. Az HBO tartalmi kommunikációjában zászlóshajónak számító Trónok harca sorozat legújabb szezonjában olyan látványos új elemek jelennek meg, amelyek a digitális kampányban is visszaköszönnek, és lehetőséget adnak szokatlan és figyelemfelkeltő média- és kreatívmegoldások alkalmazására.
Az HBO GO on-demand videotár a Tarr, Vidanet és Invitel szolgáltatók után március eleje óta elérhető a Magyar Telekomnál is. A GO az HBO online videótára, ahol a csatornán látható filmek és sorozatok bárhonnan elérhetők internet segítségével, legyen szó számítógépről, táblagépről, okostelefonról vagy akár smartTV-ről. A GO-n több mint 1300 órányi tartalom található, többek között az HBO sajátgyártású sorozatainak összes évada is. A hetente frissülő kínálatban számos olyan exkluzív tartalom is van, melyek máshol nem elérhetők.
Az online kampány egyik csúcspontja az április 1-jei premier: a Trónok harca 3. évadának első része a világpremierrel egy időben, április első napján kerül az HBO képernyőjére, az HBO GO-n pedig már ezt megelőzően, a premier napjának reggelén látható az évadnyitó rész, ráadásul ingyen és regisztráció nélkül.
A neo végzi az online kampány médiafeladatait, a kampánymenedzsmentet és az ehhez kapcsolódó online marketing tanácsadást, továbbá a kampánykreatívok adaptációját, illetve fejlesztését. Az ügynökség legnagyobb ügyfelei közé tartozik a MOL Nyrt., a Telenor, a Tchibo, a Bonafarm csoport vagy a Fundamenta.
mfor.hu