Az LG Electronics Inc. a termékválaszték bővítésével 2006-ra a mostani 6,4 százalékról 10 százalékra szeretné növelni részesedését a globális mobiltelefon piacon.
[ajanlo=474][igazitas=left/]Az LG, mint a világ negyedik legnagyobb mobiltelefon-gyártója tavaly lekörözte a Siemenst is. Mint arról a Menedzsment Fórum korábban beszámolt, a Siemens a közelmúltban jelentette be, hogy eladja veszteséges mobiltelefon-gyártó részlegét.
Mint ismert, a német vállalat az utóbbi időben napi 1,5 millió, az idei üzleti év első felében pedig összesen 280 millió eurós veszteséget szenvedett el a mobiltelefon üzletágban. Az adásvétel lebonyolítására várhatóan a 2005-ös üzleti év negyedik negyedében kerül majd sor.
"Célunk az, hogy gyorsabban nőjünk, mint a piac, ezért a következő évre el akarjuk érni a 10 százalékos globális részesedést a mobiltelefon-gyártásban" - nyilatkozta a Reutersnek Jae Bae, az LG mobiltelefon gyártás stratégiai részlegének elnökhelyettese.
A tervek szerint az év második felében 20 új modellt vezet be az LG, és ezt követően minden évben 50 új széria kerül majd forgalomba. Az új mobilokat - a forgalomnövekedés elősegítése miatt - először nyomott árakkal dobják a piacra, de hosszú távon a meghatározó piaci vezetőkhöz, a Nokiához és Motorolához fogják igazítani az árakat.
Menedzsment Fórum
Az LG a mobilválasztékával kápráztatná el a piacot
Az LG Electronics Inc. a termékválaszték bővítésével 2006-ra a mostani 6,4 százalékról 10 százalékra szeretné növelni részesedését a globális mobiltelefon piacon.