Az Mmd Public Relations Magyarország bejelentette integrációját a StratComm stratégiai kommunikációs tanácsadó céggel. Az Mmd a régióban az egészségügyben is jártas Burson-Marsteller, globális ügynökség partnereként működik.
[ajanlo=276][igazitas=left/]"Több lehetőséget is megvizsgáltunk, míg megtaláltuk a megfelelő partnert magyarországi üzleti stratégiánk továbbfejlesztéséhez" - nyilatkozta Chris Dobson, az Mmd CEE működésért felelős vezetője. "A StratComm-mal való integráció megerősíti egészségügyi kommunikációs tevékenységünket, így ügyfeleink számára még jobb szolgáltatást biztosíthatunk."
Krisztics Dezső, mielőtt 2003-ban megalapította saját ügynökségét, a StratComm-ot, a Burson-Marsteller, valamint a Deloitte & Touche kötelékében kamatoztatta tudását, Magyarországon és külföldön egyaránt. A 13 éves tapasztalattal rendelkező Krisztics az integrációval az Mmd Magyarország egészségügyi szekciójának vezetőjévé lépett elő, derült ki a cég lapunkhoz eljuttatott sajtóközleményéből.
"A StratComm és az Mmd integrációja jelentős lépés a szakirányú egészségügyi kommunikációs tanácsadás felé, Magyarországon. Az egészségügyben aktív vállalatok már régóta várnak erre." - nyilatkozta Krisztics Dezső.
Menedzsment Fórum
Az Mmd és a StratComm integrációval erősödik
Az Mmd Public Relations Magyarország bejelentette integrációját a StratComm stratégiai kommunikációs tanácsadó céggel. Az Mmd a régióban az egészségügyben is jártas Burson-Marsteller globális ügynökség partnereként működik.