Ugyanezen megközelítés, amit egyszer "vízió akcióban-ként" definiáltak, elterjed a munkaleírásokban, megfelel a várakozásoknak és az áttekintéseknek. Minden vállalati kommunikáció megerősíti a kapcsolatot a fennhéjázó vízió nyelvezet és a mindennapi tevékenység között, beleértve, hogy a különleges alkalmazottak miként teljesítenek egy a vízió által támogatott munkát. Mindegyik szerep összeköttetésben van a látomás végrehajtásával, mint elvárások, és a teljesítményt az alapján értékeljük, hogyan járulnak hozzá az egyének a vízió és a küldetés támogatásához.
Ily módon, a nagyobb gazdaságban zajló történésekre és a normális üzleti körforgásra való tekintet nélkül, mi mindig biztosak vagyunk saját víziónkban, és hogy ez számunkra mit jelent minden napon, héten, hónapban, negyedévben. Nagyon jól tudjuk, hogy könnyen kiértékelhetjük lehetőségeinket és döntéseinket, hogy biztosítsuk, valójában igazodnak-e ahhoz, amit tettünk. Bátorítjuk és segítjük ügyfeleinket, hogy ugyanígy cselekedjenek.
Az alapítás: küldetés, vízió, értékek
Mi a küldetésünk? Mi a víziónk? Mik az értékeink? Vezetők ezekre a kérdésekre egyszerű, tiszta, kényszeredett válaszokat adnak. Pedig ezeknek a válaszoknak nagy hatásuk arra, hogy az alkalmazottak mit gondolnak, mondanak és tesznek.