Január elejétől április végéig a kancellária többet költött a Széchenyi terv, az MFB pedig az agrárhitel televíziós hirdetésére, mint például a Vodafone a Vitamax díjcsomag reklámfilmjére -közölte a Magyar Hírlap..
Az állam a harmadik legnagyobb hirdetővé küzdötte fel magát az év első négy hónapjában, ha összeadjuk a különböző minisztériumok, intézmények reklámkiadásait. A Miniszterelnöki Hivatal például egymaga összesen valamivel több mint egymilliárd forintot költött reklámra - legtöbbet a Széchenyi terv propagálására - január elejétől április végéig, s ezzel a 16. helyet érte el a legtöbbet reklámozók között. Ezzel olyan óriáscégek reklámbüdzséjét múlta felül, mint a Coca-Cola Magyarország, a Nivea, a Labello és az Atrix márkákról ismert Beiersdorf, a Renault Hungária, a filmforgalmazó Intercom és a Matáv. A Magyar Fejlesztési Bank (MFB) 932,9 millió forintos hirdetési kiadásával a 18. helyen áll.
Az állam a harmadik legnagyobb hirdető
A kampányidőszakban az állam 2,7 milliárdos reklámköltésével a harmadik legnagyobb hirdetővé tornázta fel magát.