1p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A kampányidőszakban az állam 2,7 milliárdos reklámköltésével a harmadik legnagyobb hirdetővé tornázta fel magát.

Január elejétől április végéig a kancellária többet költött a Széchenyi terv, az MFB pedig az agrárhitel televíziós hirdetésére, mint például a Vodafone a Vitamax díjcsomag reklámfilmjére -közölte a Magyar Hírlap..

Az állam a harmadik legnagyobb hirdetővé küzdötte fel magát az év első négy hónapjában, ha összeadjuk a különböző minisztériumok, intézmények reklámkiadásait. A Miniszterelnöki Hivatal például egymaga összesen valamivel több mint egymilliárd forintot költött reklámra - legtöbbet a Széchenyi terv propagálására - január elejétől április végéig, s ezzel a 16. helyet érte el a legtöbbet reklámozók között. Ezzel olyan óriáscégek reklámbüdzséjét múlta felül, mint a Coca-Cola Magyarország, a Nivea, a Labello és az Atrix márkákról ismert Beiersdorf, a Renault Hungária, a filmforgalmazó Intercom és a Matáv. A Magyar Fejlesztési Bank (MFB) 932,9 millió forintos hirdetési kiadásával a 18. helyen áll.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!