1p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A kampányidőszakban az állam 2,7 milliárdos reklámköltésével a harmadik legnagyobb hirdetővé tornázta fel magát.

Január elejétől április végéig a kancellária többet költött a Széchenyi terv, az MFB pedig az agrárhitel televíziós hirdetésére, mint például a Vodafone a Vitamax díjcsomag reklámfilmjére -közölte a Magyar Hírlap..

Az állam a harmadik legnagyobb hirdetővé küzdötte fel magát az év első négy hónapjában, ha összeadjuk a különböző minisztériumok, intézmények reklámkiadásait. A Miniszterelnöki Hivatal például egymaga összesen valamivel több mint egymilliárd forintot költött reklámra - legtöbbet a Széchenyi terv propagálására - január elejétől április végéig, s ezzel a 16. helyet érte el a legtöbbet reklámozók között. Ezzel olyan óriáscégek reklámbüdzséjét múlta felül, mint a Coca-Cola Magyarország, a Nivea, a Labello és az Atrix márkákról ismert Beiersdorf, a Renault Hungária, a filmforgalmazó Intercom és a Matáv. A Magyar Fejlesztési Bank (MFB) 932,9 millió forintos hirdetési kiadásával a 18. helyen áll.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!