Több mint 33 millió amerikai, vagyis az összes felnőtt internet-használó mintegy negyede értékelt már az interneten valamilyen terméket vagy szolgáltatást. Vagyis a felhasználók egyre nagyobb hányada szeretné hallatni a hangját az interneten - erre a megállapításra jutott a Pew Internet & American Life Project kutatása. Eddig a weboldalak fenntartói nem tartották elég fontosnak az értékelési rendszerek bevezetését, amelyből kiderülhet, mit gondolnak a felhasználók az adott termékről vagy szolgáltatásról.
Vannak azonban olyan vállalkozások, amelyek felismerték a felhasználói értékelésben rejlő lehetőségeket, és nem restek követni az Amazon vagy az eBay példáját, amelyek már régóta használják a vásárlók megszerzésének és megtartásának ezt a módját.
(Menedzsment Fórum)
Az amerikai internetezők szeretik hallatni a hangjukat
Az amerikai internet-felhasználók online szokásait felmérő legfrissebb tanulmány szerint nagy részük szeret hangot adni véleményének a különböző termékekről és szolgáltatásokról. A weboldalaknak tehát elemi érdekük, hogy folyamatosan lehetővé tegyék a látogatók számára a visszajelzést.