2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Egyre több amerikai édesanya vásárol az interneten, hogy időt és pénzt takarítson meg. Ez jó hír azoknak, akik e-mailben küldött ajánlatokkal és hirdetésekkel akarják a figyelmüket felkelteni.

[ajanlo=221][igazitas=left/]Az e-mailes marketing jól működik az anyák körében, ők ugyanis nagy jelentőséget tulajdonítanak a különböző akcióknak. Egy felmérés szerint 86,6 százalékuk a spórolás érdekében iratkozik fel leértékeléseket, speciális ajánlatokat tartalmazó hírlevelekre. Majdnem 70 százalékuk az akciókról akar tájékozódni, 42 százalékuk az új termékekről, egynegyedük különböző eseményekről, s hat százalékuk magáról a vállalatról szeretne többet megtudni - írja az eMarketer.

E fogyasztói csoport árérzékenységét jelzi az is, hogy több mint 62 százalékuk az árlistákat is tartalmazó leveleket preferálja. Fontosak még számukra a termék fotói, a szállítási információk és a márkanév is.

Az Egyesült Államokban 75 millió édesanya él, akik háztartások 80 százalékának kiadásait befolyásolják. Ezért a reklámozók számára létfontosságú lehet, hogy üzenetét eljuttassa hozzájuk, ez azonban többnyire nem könnyű. A felmérés szerint ugyanis e célcsoport majdnem kétharmada mindössze 1-5 hírlevélre iratkozik fel. Ráadásul nagyjából 39 százalék úgy nyilatkozott, hogy "nem valószínű", hogy egy weblap első meglátogatásakor igényelnék annak hírlevél szolgáltatását.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!