[ajanlo=221][igazitas=left/]Az e-mailes marketing jól működik az anyák körében, ők ugyanis nagy jelentőséget tulajdonítanak a különböző akcióknak. Egy felmérés szerint 86,6 százalékuk a spórolás érdekében iratkozik fel leértékeléseket, speciális ajánlatokat tartalmazó hírlevelekre. Majdnem 70 százalékuk az akciókról akar tájékozódni, 42 százalékuk az új termékekről, egynegyedük különböző eseményekről, s hat százalékuk magáról a vállalatról szeretne többet megtudni - írja az eMarketer.
E fogyasztói csoport árérzékenységét jelzi az is, hogy több mint 62 százalékuk az árlistákat is tartalmazó leveleket preferálja. Fontosak még számukra a termék fotói, a szállítási információk és a márkanév is.
Az Egyesült Államokban 75 millió édesanya él, akik háztartások 80 százalékának kiadásait befolyásolják. Ezért a reklámozók számára létfontosságú lehet, hogy üzenetét eljuttassa hozzájuk, ez azonban többnyire nem könnyű. A felmérés szerint ugyanis e célcsoport majdnem kétharmada mindössze 1-5 hírlevélre iratkozik fel. Ráadásul nagyjából 39 százalék úgy nyilatkozott, hogy "nem valószínű", hogy egy weblap első meglátogatásakor igényelnék annak hírlevél szolgáltatását.
Menedzsment Fórum
Az anyák megnyerése lehet a sikeres reklám kulcsa
Egyre több amerikai édesanya vásárol az interneten, hogy időt és pénzt takarítson meg. Ez jó hír azoknak, akik e-mailben küldött ajánlatokkal és hirdetésekkel akarják a figyelmüket felkelteni.