2p

Hazánkban, a rendszerváltást követően a gazdasági és politikai vezetőink között divatba jött egy kifejezés. Ez a public relations. Már-már olyan népszerű e két szó manapság, mint annak idején a „marketing” volt. Sokszor találkozunk hazánkban különböző politikai és gazdasági vezetőkkel, akik használják a „pr” kifejezést, de nem tudják, mi az. Akkor már nem is csodálkozhatunk azon, hogy az e-businees, az e-commerce mintájára megalkotott új fogalmat, az Internet adta ePR lehetőségét sem ismerik fel. Természetesen ez nemcsak hazánkra igaz, de számos más országban találkozhatunk e jelenséggel. Ezért a CERP, az Európai Public Relations Konföderáció kidolgozott egy egész Európára érvényes ajánlást, amely megfogalmazza a pr és az Internet kapcsolatát, az ePR alkalmazásának ajánlott módjait.

Egy kommunikációs szakember 1992-ben megjelent jövendölése szerint, míg az elmúlt évszázad a computer százada volt, addig a jelen század a telefon évszázada lesz. Hiszen már jelen időben beszélhetünk arról, hogy lakásunkból, karosszékünkből vásárolhatunk, intézhetjük bankügyleteinket, s immár jelen az is, hogy az állammal, az önkormányzatokkal, stb. kapcsolatos ügyintézés is lehetséges az internet segítségével.

Nincs már messze az az idő, amikor számítógép és a telefónia fejlődésének köszönhetően, gondolatainkról az Internet használója a gondolat kigondolásának pillanatában közvetlenül értesülhet majd.

Ehhez hozzátehetjük, hogy mai tudásunk szerint szinte felmérhetetlen az ePR által befutható karrier. Az biztos, hogy ez lesz a jövő leggyorsabban fejlődő pr eszköze.

S a történetek még nincs vége...


LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!