Elérheti az idén a hárommilliárd forintot a hazai Marks & Spencer boltok forgalma. A jelenleg nyolc szaküzletből álló hálózat vidéken, így Szegeden, Miskolcon, Győrött és Pécsett terjeszkedne - írja a Világgazdaság.
[ajanlo=233][igazitas=left/]A hazai Marks & Spencer (M&S) boltok forgalma hét százalékkal, vevőköre 31 százalékkal növekedett az év eddig eltelt szakában - mondta el Jüttner Katalin, a ruházati láncot franchise-rendszerben üzemeltető S Modell Rt. vezérigazgatója. Hozzátette: az év végére 17 százalékos árbevételi többletet várnak, s így jóval a hárommilliárd forintos határ felett zárnak majd. A lassúbb bevétel-növekedés hátterében a tavalyi árcsökkentés áll. A ruházati termékek vámjának tavalyi csökkentése után a felső áfakulcs kilátásba helyezett mérséklése is megjelenik majd az árcédulákon.
A jelenleg nyolc M&S szaküzletből álló hálózat vidéken terjeszkedne, csakhogy a nagyvárosokban nehéz megfelelő méretű és színvonalú üzlethelyiséghez jutni - állította a vezérigazgató. A cég Szegeden, Miskolcon, Győrött és Pécsett szeretne szaküzletet nyitni a közeljövőben.
A M&S szerencsés helyzetben van, a hazai piacon nincs komoly versenytársa. A helyzeten Európa legnagyobb ruházati láncának, a Hennes & Mauritznak őszre beharangozott megjelenése sem változtat, mert a svéd vállalatnak más a vevőköre, s általában az egy szezonra szóló olcsó ruhadarabokat árulja.
A Marks & Spencer vevőkörén belül a törzsvásárlók száma igen magas, meghaladja az ötven százalékot. Ez is közrejátszhat abban, hogy a cég nyerte a Business Week által alapított Best of Budapest díjat a ruházati boltok kategóriájában - számol be a Világgazdaság.
Az egész országban terjeszkedik a Marks and Spencer
Elérheti az idén a hárommilliárd forintot a hazai Marks and Spencer boltok forgalma. A jelenleg nyolc szaküzletből álló hálózat vidéken, így Szegeden, Miskolcon, Győrött és Pécsett terjeszkedne - írja a Világgazdaság.