1p

Az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT) etikai ad hoc bizottsága határozata szerint a Vodafone új tarifa reklámja sérti a Magyar Reklámetikai Kódex előírását - közölte az ÖRT.

Az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT) etikai ad hoc bizottsága határozata szerint a Vodafone új tarifa reklámja sérti a Magyar Reklámetikai Kódex előírását - közölte az ÖRT.

A reklámban vezetékes telefonokat és telefonfülkéket a szemétbe dobálnak, amely az ÖRT döntése szerint nem felel meg a tárgyilagos és tisztességes összehasonlítás követelményének. Tekintettel arra - fogalmaz az ÖRT -, hogy a piacon elérhető vezetékes előfizetői szolgáltatások száma jól behatárolható, a tárgyalt reklám valamennyi vezetékes előfizetői szolgáltatás jó hírnevét is sérti. Az ÖRT elítéli a durva összehasonlítást tartalmazó kampányt és az etikai normát sértő tevékenység abbahagyására szólítja fel a Vodafone-t. A testület szerint a versenytársakat támadó, lejáratni szándékozó reklámoknak nincs helyük a magyar reklámvilágban.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!