1p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Az európai internetezők is szívesen nézelődnek kiskereskedelmi portálokon, számol be a Forrester legújabb jelentésében. Ám az online eléréssel rendelkező fogyasztók 22 százaléka hiába nézi meg az interneten az egyes termékeket, ha a többségük offline vásárolja meg.

A kutatók szerint minden ötödik vásárló szívesen informálódik online, mielőtt a valódi boltokban megvennék az árucikket. Az úgynevezett cross-channel vásárlások igen jellemzők, mivel a netezők 60 százaléka mondta, azt hogy szereti megnézni, megfogni azokat a termékeket amelyeket meg kívánnak vásárolni. A netes vásárlással elégedetlenek fő indoka32 százalékuknál a magas szállítási költség, illetve a vásárlók 29 százaléka nem érzi jól magát az online vásárlás közben. A Forrester hozzáteszi azt is, hogy az európai piacon a cross-channel vásárlások, illetve a brick and mortal áruházak terjedését gátolja, hogy a vásárlók lojalitása igen alacsony.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!