"Ha a magyarországi koncepció jól működik, a Metro teljes körű hálózatának piacain meg fognak jelenni az ingyenes, a napilapokhoz viszonyítva lazább tartalommal megtöltött, kézből osztogatott magazinok. A hirdetők számára vonzó lehet az új médiatermék, ugyanis ma Magyarországon kevés ilyen nagy példányszámú magazin található" - mondta Rubos.
Az Ananász az úgynevezett fmsg szektorból (fast moving consumers good) számít hirdetőkre, ahova például a szépség- és az élelmiszeripar, illetve az imidzshirdetésre nagy hangsúlyt fektető ágazatok tartoznak.
Általában a napilapokkal, de a Metro Hírújsággal szemben is az lehet az Ananász előnye, hogy nyomdatechnikailag lehetővé teszi olyan minőségű reklámanyagok közzétételét, amelyek egyes nagyvállalatok márkáinál alapvető követelmények - tette hozzá a marketingigazgató.
A Metro jelenleg 23-25 százalékos piaci részesedéssel rendelkezik a hazai reklámtortából.
Menedzsment Fórum
Az igényes hirdetőkre kacsint az Ananász
Elsősorban a női olvasók körében lett sikeres a három hónapja megjelenő Ananász magazin, amelynek koncepciója alapján több mint tíz országban indulhatnak hasonló lapok - közölte a magazint beindító Metro Hírújság.