Az Egyesült Államokban erre az évre az internetre szánt hirdetési büdzsékben továbbra is meghatározó növekedés mérhető. Klasszikus formáktól eltekintve ezzel az online reklám lesz a legfontosabb eszköz. A BTL büdzsékben így a részaránya a múlt évi 17 százalékosról 23 százalékosra bővül.
Ez figyelemre méltó netes növekedés összefügg azzal is, hogy a hirdetők az online kiadások tarifáinak növekedésére is számítanak - írja az elemzés, így tervezett kiadásaikban átlagban 29 százalékos növekedést prognosztizálnak. A hirdetők 26 százaléka szerint - írja a Le Figaro című francia lap - jelenleg a legjobb megtérüléssel kecsegtető hirdetési forma az interneten történő megjelenés. Elsősorban a Google és Yahoo! kínálta lehetőségekre gondolnak, a kisvállalatok pedig a Valueclick felületein jelennének meg szívesen.