1p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az idén minden más hirdetési formánál gyorsabb növekedésre lehet számítani az online reklámoknál, a növekvő érdeklődést emelkedő árak kísérhetik - állítja a Credit Suisse elemzése. A különböző formák megtérülését összevetve az internet vezet.

Az Egyesült Államokban erre az évre az internetre szánt hirdetési büdzsékben továbbra is meghatározó növekedés mérhető. Klasszikus formáktól eltekintve ezzel az online reklám lesz a legfontosabb eszköz. A BTL büdzsékben így a részaránya a múlt évi 17 százalékosról 23 százalékosra bővül.

Ez figyelemre méltó netes növekedés összefügg azzal is, hogy a hirdetők az online kiadások tarifáinak növekedésére is számítanak - írja az elemzés, így tervezett kiadásaikban átlagban 29 százalékos növekedést prognosztizálnak. A hirdetők 26 százaléka szerint - írja a Le Figaro című francia lap - jelenleg a legjobb megtérüléssel kecsegtető hirdetési forma az interneten történő megjelenés. Elsősorban a Google és Yahoo! kínálta lehetőségekre gondolnak, a kisvállalatok pedig a Valueclick felületein jelennének meg szívesen.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!