3p

A Menedzsment Fórum meggyőződött róla, az iskolás korosztály még mindig olyan közönség az internetkávézók számára, amelyre érdemes építeni.

Van néhány másik internetkávézó is a környéken, de úgy gondoltuk, azok nem olyanok, amit a fiatalok szeretnek, ezért nyitottuk meg az üzletünkben az internetes részleget – meséli lapunknak Sulyok Miklós, a budafoki MultiActive Kft. vezetője. Itt a leggyorsabb kapcsolatot tudják használni, nagyon modern gépeink vannak nagy képernyővel, mivel a fiatalok elsősorban játszani jönnek, akár 2-3 órára is.
[ajanlo=87][igazitas=left/]
Nincs ez másként Kiskunmajsán sem, ahol a település egyetlen internetkávézójában naponta tíz-tizenöten megfordulnak, sokan közülük törzsvendégek. Az A-Net Klub munkatársa rajtuk kívül az egyetemistákat említi, mint fő felhasználókat, akik vizsgaidőszakban, valamint a félév kezdetekor az internetes tárgyfelvétel miatt ellepik a helyet.

A jól bevált recepten a nagyok sem változtatnak. A második legnagyobb lakossági internetszolgáltató, a GTS Datanet a kellemeset kötötte össze a hasznossal, mikor országos szintű ügyfélhálózatának kibővítése során egyúttal internetkávézókat is létesített. A helyszín kiválasztásánál pedig fontos szempont volt, hogy a Datanet Cafék iskolák, egyetemek környékére települjenek az olcsó, nagy sávszélességű eléréssel – mondta el lapunknak Kónya Andrea, a szolgáltató kommunikációs menedzsere. A cég másfél év alatt 12 megyeszékhelyen hozott létre ilyen hozzáférési pontot, a legutóbbi egyben az első budapesti netkávézó, amely az egyik bevásárlóközpontban kapott helyet.

A társaság és a szélessáv a legfőbb vonzerő

Az internetkávézók az iskola vonzáskörzetén kívül ott a legnépszerűbbek, ahol a környéken még nincs, vagy gyér a nagy sávszélességű otthoni internetezési lehetőség. A Datanet Café esetében az értékesítési szempontok is azt diktálják, hogy a helyszínen kipróbált gyors kapcsolatot az ügyfél azonnal meg is rendelhesse otthonába. Ennek ellenére azt tapasztalják, hogy az ADSL-hozzáférések növekvő aránya sem rontja nagy mértékben a kávézók forgalmát. A kommunikációs menedzser elmondása szerint sok olyan törzsvendég van, aki Datanet előfizető is egyben, ők elsősorban a hangulat miatt választják a netklubot.

A MultiActive Kft. üzletvezetője szintén úgy látja az otthoni internet terjedése jelenthet ugyan konkurenciát a kávézó számára, de úgy véli, aki a társaság miatt jár le, vagy hangosan szeret örülni a játékban szerzett győzelmének, annak továbbra is jó szórakozási lehetőséget jelent majd a netklub.

Molnár Anikó

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!