2p

Mire készülhet a kormány?
Meg lehet még menteni az idei évet az ezer sebből vérző gazdaságban?

Online Klasszis Klub élőben Győrffy Dórával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a közgazdászt, egyetemi tanárt!

2025. július 16. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az olasz reklámpiac pörög a legjobban a kontinensen. A kontinensre jellemző marketingkiadások viszont nem bővültek az amerikai elnökválasztás és az olimpia következtében olyan mértékben, ahogy ezt előzetesen a szakértők jósolták.

Az olasz reklámpiac pörög a legjobban a kontinensen. A kontinensre jellemző marketingkiadások viszont nem bővültek az amerikai elnökválasztás és az olimpia következtében olyan mértékben, ahogy ezt előzetesen a szakértők jósolták.

A Carat médiaügynökség csendesnek és eseménytelennek nevezte elemzésében az európai reklámszféra idei évét. Kivételt szinte csak az olasz reklámpiac képez, ahol a hirdetésre fordított keret ebben az évben 5,7 százalékkal növekszik, szemben az európai piaccal, mely átlagosan 4,4 százalékkal bővül 2004-ben. Az itáliai piac bővülése elsősorban a telekommunikációs szektor és az autóipar marketingjének köszönhető.

A mediterrán országot az Egyesült Királyság követi 4,6 százalékos növekedéssel, az élen van még emellett a spanyol és a francia reklámpiac. Németországot lassú fejlődés jellemzi: a piacon idén várhatóan összesen egy százalékkal nő a hirdetésre fordított keret. Az európai piac átlagosan 4,4 százalékkal bővül 2004-ben.

A tanulmányból az is kiderül, hogy az előrejelzések szerint - bár az idei év reklámpiacát az amerikai elnökválasztásnak és a nagy sportrendezvényeknek kellett volna felpörgetniük -, ezek az események nem hozták a várt hirdetői költést, írja a Media & Marketing Europe.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!