[ajanlo=153][igazitas=left/]A kutatás szerint az újságolvasó amerikai netezők 72 százaléka továbbra is a nyomtatott sajtóból gyűjti be az információkat. Míg a férfiak több mint fele már portálokról tájékozódik, addig a nők 57 százaléka továbbra is a nyomtatott újságokat részesíti előnyben.
Médiaelemzők szerint egyre több kiadó fejleszti online portáljának kínálatát, és dolgozza ki internetes stratégiáját. A Nytimes.com 11,3, a Usatoday.com 9,2, a Washintongpost.com 7,4 millió egyedi látogatót vonzott idén májusban, írja a Világgazdaság.
Az olvasók ötödénél már az online újság a nyerő
A hírek iránt érdeklődő internethasználók 21 százaléka elsődlegesen már a lapok online tartalmaiból tájékozódik, idézi a Nielsen/NetRatings most közétett felmérését a Világgazdaság.