A jó ügyfélszolgálat legfontosabb jellemzőjének a megkérdezettek negyede (28,6 százalék) a gyorsaságot nevezte, a kompetens és részletes tájékoztatást pedig 24,6 százalék tartotta elsődlegesnek.
Utóbbi esetben 13,5 százalék szerint elsősorban az éttermek és a kávéházak azok a helyek, ahol különösen jó bánásmódban részesül a vendég. 11,8 százalék úgy ítélte meg, hogy az online-boltok telefonos ügyfélszolgálatos munkatársai bánnak a legjobban a vevővel, de szintén pozitívan nyilatkoztak a fogyasztók a bankok, az utazási irodák és a csomagküldő szolgálatok ügyfélszolgálatáról is.
Menedzsment Fórum
Az önkormányzatok ügyfélszolgálata olvasóink rémálma
A Menedzsment Fórum olvasók csaknem harmadának az önkormányzatok ügyfélszolgálatáról alakult ki a leglesújtóbb véleménye, ezzel szemben a mobilszolgáltatók és az ingatlanközvetítők pultos munkatársaival van a legkevesebb problémája.