1p

A Menedzsment Fórum olvasók csaknem harmadának az önkormányzatok ügyfélszolgálatáról alakult ki a leglesújtóbb véleménye, ezzel szemben a mobilszolgáltatók és az ingatlanközvetítők pultos munkatársaival van a legkevesebb problémája.

A jó ügyfélszolgálat legfontosabb jellemzőjének a megkérdezettek negyede (28,6 százalék) a gyorsaságot nevezte, a kompetens és részletes tájékoztatást pedig 24,6 százalék tartotta elsődlegesnek.

Utóbbi esetben 13,5 százalék szerint elsősorban az éttermek és a kávéházak azok a helyek, ahol különösen jó bánásmódban részesül a vendég. 11,8 százalék úgy ítélte meg, hogy az online-boltok telefonos ügyfélszolgálatos munkatársai bánnak a legjobban a vevővel, de szintén pozitívan nyilatkoztak a fogyasztók a bankok, az utazási irodák és a csomagküldő szolgálatok ügyfélszolgálatáról is.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!