2002. július 24. 10:35

Több évtizedes habozás után, miközben a vállalatoknál a menedzsment egyéb területei már réges-régen fejest ugrott a technikai újdonságok, így a munkát támogató szoftverek alkalmazásába, úgy tűnik a marketing is lassan beáll a sorba.

A problémák közül csak egy a sikerek nehézkes megoszthatósága. Próbáljunk meg kutatási eredményeket megosztani másokkal, s belátjuk nyomban, hogy szinte reménytelen küzdelmet vívunk, s az eredmények egy lefűzhető mappába kerülnek, s a feledés homályába rövid időn belül.

Ha ironikus akarnék lenni azt mondanám, hogy sokszor kénytelenek vagyunk mi magunk adatokat kreálni, vagy hibás adatokra alapozni döntéseinket, mert nem ott vannak a valós eredmények, ahol szükségünk lenne rájuk nyilatkozta Jim Stengel. Mindezek eredménytelen működést vonnak maguk után következményként. Ilyen eredménytelenséget a mai gazdaságban nem engedhetünk meg magunknak.


A cikk folytatása