3p

Az állandó vásárlók jelentik a cégek legfontosabb bevételeit, az igényeiket kiszolgáló programok alkalmazása azonban kérdéseket vet fel.

A vállalatok bevételeinek jelentős részét hozzák az állandó vásárlók. Az ő igényeik mind magasabb szintű kielégítését segítik az ügyfélkapcsolati menedzsment (CRM) rendszerek. A programok hatékony alkalmazását azonban sikeres bevezetés kell, hogy megelőzze. Ehhez a folyamathoz kívánunk alább támpontokat adni.

Milyen kérdéseket tegyen fel ahhoz, hogy egy CRM partner komoly vevőnek tekintse Önt? Milyen kérdésekre van szüksége ahhoz, hogy azonnal minősíthessen egy CRM tanácsadót?

1. Mi a tanácsadó cég fő tevékenysége?

A CRM iránti elkötelezettség létfontosságú. Olyan tanácsadót keressen, akinek az elsődleges tevékenysége a CRM, ne pedig olyat, aki csak egyéb üzleti tevékenysége részeként foglalkozik CRM tanácsadással. Ugyanilyen fontos meggyőződni arról, hogy CRM tanácsadónknak érdekében álljon hosszú távú kapcsolatot kialakítani velünk céljaink megvalósítása érdekében. Ezt megtudni nem egyszerű, erre egy jó trükk, ha megkérdezi, hogy milyen szolgáltatásokat nyújt a cég a tanácsadáson kívül, jelenlegi partnereivel mióta van kapcsolatban, és milyen területeken működnek együtt.

2. Van-e az Ön cége értékesítési részlegének valamilyen módszere annak eldöntésére, milyen üzleti megoldás illik leginkább a céghez?

Érdemes független és szolgáltatás-orientált CRM tanácsadót választani, nem pedig olyat, aki mindössze egy terméket ajánl. Olyan tanácsadót alkalmazzunk, amely többfajta profilú cégnél végzett már CRM bevezetést, mert így nagyobb rálátása van a piacra, és az igényeinknek megfelelő CRM terméket tud ajánlani nekünk.

3.Milyen szakemberekből áll a tanácsadói csapat?

Olyan tanácsadó céget válasszon, amely nemcsak a technikai hátteret, de a CRM szoftver működtetésének hosszú távú stratégiáját is ki tudja dolgozni, tehát megfelelő marketing szaktudással rendelkezik. A sikeres CRM kulcsa, hogy olyan marketing programokkal, akciókkal keressék meg vásárlóikat, felhasználóikat, amely hosszútávon elkötelezetté teszi őket a cég felé. Ehhez elengedhetetlen, hogy a CRM tanácsadó a marketing szempontokat is figyelembe vegye, ne csak az IT oldaláról közelítse meg a témát.

4. Milyen tapasztalattal rendelkeznek a projektmenedzserek, a fejlesztők, a trénerek és az IT szakemberek a tanácsadó cégnél?

Olyan tanácsadót keressen, akinek nagy létszámú és tapasztalt technikai személyzet áll rendelkezésére. Győződjön meg arról, hogy magas szintű általános IT végzettséggel rendelkeznek, illetve arról, hogy minden alkalmazottnak megfelelő képesítése van az általuk végzett tevékenységek és szolgáltatások terén.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!