28. Mind az AOL, mind a Coca-Cola keserűen csalódott, egy a McDonald's-szal közösen szervezett játék során. Csakúgy, mint az a 100 játékos, akiket a gyorsétterem tévesen értesített arról, hogy 10.000 dollárt nyertek. Az AOL mentendő a helyzetet, az embereknek felajánlott 200 dollárt és 3 hónap ingyen internet hozzáférést.
29. Minden 18 hónapban megduplázzuk a forgalmunkat jelentette ki diadalmasan Stephen Yeo a Windows-terminalokkal foglalkozó Wyse cég marketing vezetője. Mivel nulláról indulunk, ezt meglehetősen sokáig tutdjuk majd tartani, tett hozzá ugyanő.
30. Az AOL Time Warner CEO-ja Gerald Levin és Steve Case elnök a reccesszió ellenére megerősítették, hogy a céljuk a 2002-es évben a 40 milliárd dolláros bevétel, és $11 milliárdos Ebitda elérése. A célok elérése már csak azért sem lett volna lehetséges, mivel együttes teljesülésük matemaitkai képtelenséget takart. Ez ugyanis 15 illetve 25 százalékos vállalati növekedést tett volna egyidejűleg szükségessé.
Az üzleti élet legostobább pillanatai 3
Egy tökéletes világban természetesen ez a lista sem létezne. Egy tökéletes világban a vállalatok hatalmas szakértelemmel rendelkeznek, s tisztességük feddhetetlen...