A Wizz Air az eddig megszokott árak harmadáért vagy negyedéért kínált jegyekkel próbál üzleti ügyfeleket szerezni, a speciális igényekhez igazodó, rugalmasan módosítható új csomagjával. Az egyik legnagyobb rivális, az Easyjet nem vezetett be külön programot ennek az utazói csoportnak. Ennek ellenére a kis- illetve nagyvállalatok üzleti útjaiból származó forgalom 120 százalékkal nőtt a cégnél az elmúlt három évben, és az összes utas körülbelül 40 százaléka megy üzleti útra. A Germanwings saját felmérése szerint is a német városok és Budapest között már 30-40 százalékban üzletemberek utaznak.
A fapadosok közötti élesedő versenyben az is fontos, hogy egy-egy diszkontcég bázisrepülőtere minél több szolgáltatást ajánljon. A Germanwings december közepétől azzal is erősíthette ajánlatát, hogy az év végén átadták a kölni repülőtér vasúti pályaudvarát, valamint a B és C épületrész közötti új objektumot. A fapadosok felfutása jól jön a kelet-berlini Schönefeld nemzetközi légikikötőnek is, de új repülőteret terveznek építeni Varsó közelében is az egyre bővülő fapados- és charterlégijáratok kiszolgálására.
Az üzleti utasok felé nyitnak a fapadosok
Egyre több diszkont légitársaság próbálja ösztönözni az üzletembereket és munkáltatóikat szolgáltatásaik igénybevételére. Legutóbb a Wizz Air jelentette be, hogy Wizz Bizz rugalmasan módosítható jegyeket kínál a hagyományos társaságoknál alacsonyabb áron, írja a Világgazdaság.