Elemzők szerint a tévétársaságok eddig meglehetősen rugalmasnak bizonyultak gazdasági hanyatlás idején. A fogyasztók talán nem fizetnek elő új szolgáltatásokra, illetve esetleg lemondanak a fizetős csatornákról, de teljesen szinte soha nem válnak meg a tévétől - közli az AP.
Charlie Ergen, az amerikai EchoStar tévétársaság elnök-vezérigazgatója elmondta, hogy szerinte a kialakuló árversenyben azok a szolgáltatók lehetnek nyertesek, amelyek egyébként is alacsony árakra vannak berendezkedve. "Nem aggódom amiatt, hogy az emberek nem fognak tévét nézni" - mondta Ergen az éves részvényesi megbeszélés után. "Úgy vélem, megfelelő a piaci pozíciónk a helyzet kihasználásra" - tette hozzá.
Az EchoStar a második legnagyobb tévétársaság az Egyesült Államokban. A húszezer alkalmazottat foglalkoztató vállalatnak a jövőben a legnagyobb konkurenciát hordozható technológiákba és internetes fejlesztésekbe fektető riválisai fogják jelenteni.